Zadania plemienne
Zadania plemienne
W każdym tygodniu członkowie plemienia otrzymują losowe zadanie, pozwalające na zdobycie dodatkowego prestiżu. Każde z zadań jest podzielone na 3 poziomy celów.
Gracze widzą te zadania jako ikonki, w taki sam sposób jak wszystkie normalne zadania. Widoczne są w nich cele przeliczone indywidualnie dla każdego gracza, nie dla plemienia.
Cele poszczególnych zadań są ograniczone, widoczne ilości (np. budynków do zbudowania) są uzależnione od tego, jak długo dany gracz gra na tym świecie.
Za każdy osiągnięty cel gracz będzie od razu nagradzany punktami prestiżu. Gdy osiągnie wszystkie, to musi poczekać do końca danej tury zadań, by otrzymać kolejne. Plemię zostanie nagrodzone prestiżem wówczas, gdy czas do realizacji obecnych zadań wygaśnie.
Tutaj poziom realizacji jest kalkulowany na podstawie średniej liczby celów, jaka została osiągnięta przez wszystkich członków plemienia. Brak udziału w ralizacji zadania lub nieosiągnięcie pierwszego z celów jest liczone jako "0". Aktualny postęp plemienia jest widoczny za pomocą paska postępu na ekranie Plemię -> Poziom.
Prosimy pamiętać: cele każdego z graczy mogą być różne, bo zależą od czasu jaki gra on na danym świecie.
Obecnie dostępnych jest 6 zadań plemiennych, które są przydzielane losowo każdemu plemieniu.
Zadanie | Opis | Uwagi |
---|---|---|
Rekrutacja jednostek (populacja) | Rekrutuj jednostki w swoich wioskach aż do osiągnięcia wymaganej liczby (liczonej wg populacji) |
|
Pokonuj jednostki (populacja) | Pokonaj jednostki (liczone wg populacji) w ataku i/lub obronie |
|
Wydawanie surowców | Wydawaj surowce gdziekolwiek w grze aby wykonać ten cel |
|
Atak na barbarzyńców (min. 20 populacji) | Zaatakuj wioskę barbarzyńską armią liczącą minimum 20 populacji |
|
Rabowanie surowców | Rabuj surowce z innych wiosek | - |
Wznoszenie budynków | Możesz wznosić budynki korzystając ze swojego ratusza. |
|
Wartości celów rosną co tydzień, aż do osiągnięcia maksymalnego poziomu po 52 tygodniach gry na danym świecie.