Style gry: Różnice pomiędzy wersjami

Z Tribalwars Wiki PL
Przejdź do nawigacji
Nie podano opisu zmian
Nie podano opisu zmian
Linia 7: Linia 7:


Jest to pierwszy styl gry, który pojawił się wraz z powstaniem polskiej wersji językowej.
Jest to pierwszy styl gry, który pojawił się wraz z powstaniem polskiej wersji językowej.
====Światy w starym stylu:====
====Światy w starym stylu====
* [[Świat_1|Świat 1]]
* [[Świat_1|Świat 1]]
* [[Świat_2|Świat 2]]
* [[Świat_2|Świat 2]]
Linia 21: Linia 21:
<h2> <span class="mw-headline" id="Klasyczny styl">Klasyczny styl</span></h2>
<h2> <span class="mw-headline" id="Klasyczny styl">Klasyczny styl</span></h2>
<p>
<p>
Nie występują tu [[Plik:Rycerz.png]] [[Rycerz]], [[Plik:Lucznik.png]] [[Łucznik]], Monety, [[Kościół]] i obozy wojskowe. Dziesięć stopni technologii w [[Kuźnia|Kuźni]]. Dodatkowo obowiązuje [[System_Walki#Reguła zagrody|reguła zagrody]].
Nie występują tu [[Plik:Rycerz.png]] [[Rycerz]], [[Plik:Lucznik.png]] [[Łucznik]], Monety, [[Kościół]] i obozy wojskowe. Dziesięć stopni technologii w [[Kuźnia|Kuźni]]. Na światach w tym stylu obowiązuje [[Zaawansowane#Reguła zagrody|reguła zagrody]]. Pierwszy raz styl ten pojawił się na świecie Classic.  


Jest to styl, który pojawił się w grze wraz z otwarciem świata Classic. Myląca nazwa (klasyczny - pomimo, że wcale nie jest najstarszym stylem w Plemionach) wynika z faktu występowania tego rodzaju konfiguracji na kilku starych światach niemieckiej wersji gry (pierwsza wersja językowa). Jest stylem bardziej skomplikowanym niż "styl stary", dodatkowo nie zawiera uatrakcyjnień wprowadzonych w późniejszych wersjach, dlatego liczba jego zwolenników jest ograniczona.
====Światy w stylu Classic====
Światy występowania
* [[Świat_Classic|Świat Classic]] (rozgrywka zakończona)  
 
* [[Świat_24|Świat 24]]   
    * Świat 24
    * Świat Classic (nieistniejący)
</p>
</p>


<h2> <span class="mw-headline" id="Nowy styl 3.0">Nowy styl 3.0</span></h2>
<h2> <span class="mw-headline" id="Nowy styl 3.0">Nowy styl 3.0</span></h2>
<p>
<p>
Zawiera [[plik:Rycerz.png]] [[Rycerz|Rycerza]] i [[Plik:Łucznik.png]] [[Łucznik|Łuczników]]. Aby zrekrutować [[Plik:Szlachcic.png]] [[Szlachcic|szlachcica]], trzeba wybijać w [[Pałac|pałacu]] monety. W [[Kuźnia|kuźni]] znajdziemy tylko jeden poziom technologii na zasadzie: "zbadane/niezbadane"). [[Plik:Rycerz.png]] [[Rycerz]] nie odnajduje przedmiotów - brak zbrojowni, brak osad koczowników. Pierwszym światem gry w tym stylu był [[Świat_3|Świat 3]]


Jest najprostszym stylem, w związku z brakiem komplikacji (brak przedmiotów rycerza, osad koczowniczych, kościołów, obozów wojskowych) i wprowadzonymi uproszczeniami (pojedyncza technologia, jeden poziom pałacu z monetami zamiast paczek surowców).


 
====Światy w nowym stylu 3.0====
* [[Świat_3|Świat 3]]
* [[Świat_4|Świat 4]]
* [[Świat_6|Świat 6]]
* [[Świat_7|Świat 7]]
* [[Świat_8|Świat 8]]
* [[Świat_9|Świat 9]]
* [[Świat_11|Świat 11]]
* [[Świat_12|Świat 12]]
* [[Świat_22|Świat 22]]
* [[Świat_32|Świat 32]]
* [[Świat_37|Świat 37]]
* [[Świat_44|Świat 44]]
</p>
</p>
<h2> <span class="mw-headline" id="Nowy styl 4.0">Nowy styl 4.0</span></h2>
<h2> <span class="mw-headline" id="Nowy styl 4.0">Nowy styl 4.0</span></h2>
<p>
<p>
Nowy styl 4.0 - kolejna odsłona nowego stylu, udostępniona wraz ze startem Świata 13.
Charakterystyka stylu: występują [[Plik:Rycerz.png]] [[Rycerz]] i zbrojownia, do której trafiają znalezione przez niego przedmioty, [[Plik:Łucznik.png]] [[Łucznik]],monety, osady koczowników, w [[Kuźnia|kuźni]] technologia jednopoziomowa. Po praz pierwszy styl ten wystąpił na świecie 13.


====Światy w nowym stylu 4.0====
* [[Świat_13|Świat 13]]
* [[Świat_14|Świat 14]]
* [[Świat_16|Świat 16]]
* [[Świat_17|Świat 17]]
* [[Świat_18|Świat 18]]
* [[Świat_19|Świat 19]]
* [[Świat_20|Świat 20]]
* [[Świat_25|Świat 25]]
* [[Świat_33|Świat 33]]
* [[Świat_39|Świat 39]]
* [[Świat_40|Świat 40]]
* [[Świat_45|Świat 45]]


</p>
</p>

Wersja z 15:56, 5 wrz 2010

Każdy świat ma swój styl i zasady gry. W miarę rozwoju plemion zaczęły powstawać nowe jednostki i budynki. Każdy styl charakteryzuje się czymś innym i do każdego potrzeba trochę innej taktyki. Poniżej opisane są style, które możemy spotkać na polskich światach.


Stary styl

Styl ten charakteryzuje się tym, że nie posiada Rycerz.png Rycerza, Lucznik.png Łuczników, Monet , Kościóła i obozów wojskowych. Technologia do zbadania w kuźni jest trzystopniowa. Występują trzy poziomy rozbudowania pałacu, a surowce do rekrutacji Szlachcic.png szlachciców zbierane są w postaci paczek. Jest to pierwszy styl gry, który pojawił się wraz z powstaniem polskiej wersji językowej.

Światy w starym stylu


Klasyczny styl

Nie występują tu Rycerz.png Rycerz, Lucznik.png Łucznik, Monety, Kościół i obozy wojskowe. Dziesięć stopni technologii w Kuźni. Na światach w tym stylu obowiązuje reguła zagrody. Pierwszy raz styl ten pojawił się na świecie Classic.

Światy w stylu Classic

Nowy styl 3.0

Zawiera Rycerz.png Rycerza i Plik:Łucznik.png Łuczników. Aby zrekrutować Szlachcic.png szlachcica, trzeba wybijać w pałacu monety. W kuźni znajdziemy tylko jeden poziom technologii na zasadzie: "zbadane/niezbadane"). Rycerz.png Rycerz nie odnajduje przedmiotów - brak zbrojowni, brak osad koczowników. Pierwszym światem gry w tym stylu był Świat 3 Jest najprostszym stylem, w związku z brakiem komplikacji (brak przedmiotów rycerza, osad koczowniczych, kościołów, obozów wojskowych) i wprowadzonymi uproszczeniami (pojedyncza technologia, jeden poziom pałacu z monetami zamiast paczek surowców).

Światy w nowym stylu 3.0

Nowy styl 4.0

Nowy styl 4.0 - kolejna odsłona nowego stylu, udostępniona wraz ze startem Świata 13. Charakterystyka stylu: występują Rycerz.png Rycerz i zbrojownia, do której trafiają znalezione przez niego przedmioty, Plik:Łucznik.png Łucznik,monety, osady koczowników, w kuźni technologia jednopoziomowa. Po praz pierwszy styl ten wystąpił na świecie 13.

Światy w nowym stylu 4.0

Nowy styl 5.0

Nowy styl 6.0



Plik:Back.jpg Plemię ŚwiatyPlik:Foward.jpeg