Kuźnia: Różnice pomiędzy wersjami

Z Tribalwars Wiki PL
Przejdź do nawigacji
Nie podano opisu zmian
mNie podano opisu zmian
 
(Nie pokazano 2 pośrednich wersji utworzonych przez tego samego użytkownika)
Linia 1: Linia 1:
<div style="font-size:0.8em; float:right">
{|
|- bgcolor="#8D7654"
! colspan="2" | [[Kuźnia]]
|- bgcolor="#F4E4BC"
| '''Wygląd - poziom 1:'''
| [[Plik:Kuźnia1.png|Kuźnia]]
|- bgcolor="#F4E4BC"
| '''Wygląd - poziom 5:'''
| [[Plik:Kuźnia5.png|Kuźnia]]
|- bgcolor="#F4E4BC"
| '''Wygląd - poziom 15:'''
| [[Plik:Kuźnia15.png|Kuźnia]]
|- bgcolor="#F4E4BC"
| '''Miniaturka:'''
| [[Plik:Kuźnia_miniaturka.png|Kuźnia]]
|- bgcolor="#F4E4BC"
| '''Maksymalny poziom:'''
| 20
|- bgcolor="#F4E4BC"
| '''Wymagania:'''
|
* [[Plik:Ratusz_miniaturka.png|Ratusz]] [[Ratusz]]<br />(Poziom 5)
* [[Plik:Koszary_miniaturka.png|Koszary]] [[Koszary]]<br />(Poziom 1)
|- bgcolor="#F4E4BC"
| '''Jednostki:''' ||
* [[Plik:Pikinier.png|Jednostki#Pikinier]] [[Jednostki#Pikinier|Pikinier]]
* [[Plik:Miecznik.png|Jednostki#Miecznik]] [[Jednostki#Miecznik|Miecznik]]
* [[Plik:Topornik.png|Jednostki#Topornik]] [[Jednostki#Topornik|Topornik]]
* [[Plik:Lucznik.png|Jednostki#Łucznik]] [[Jednostki#Łucznik|Łucznik]]
* [[Plik:Zwiadowca.png|Jednostki#Zwiadowca]] [[Jednostki#Zwiadowca|Zwiadowca]]
* [[Plik:LK.png|Jednostki#Lekki kawalerzysta]] [[Jednostki#Lekki kawalerzysta|Lekki kawalerzysta]]
* [[Plik:CK.png|Jednostki#Ciężki kawalerzysta]] [[Jednostki#Ciężki kawalerzysta|Ciężki kawalerzysta]]
* [[Plik:LnK.png|Jednostki#Łucznik na koniu]] [[Jednostki#Łucznik na koniu|Łucznik na koniu]]
* [[Plik:Taran.png|Jednostki#Taran]] [[Jednostki#Taran|Taran]]
* [[Plik:Katapulta.png|Jednostki#Katapulta]] [[Jednostki#Katapulta|Katapulta]]
|}
</div>
Jednostki są badane w kuźni. Im większy stopień rozbudowania kuźni, tym lepsze jednostki można badać. Dodatkowo zmniejsza się czas badania.
Jednostki są badane w kuźni. Im większy stopień rozbudowania kuźni, tym lepsze jednostki można badać. Dodatkowo zmniejsza się czas badania.
Istnieją trzy różne możliwości badania jednostek. Zależy to od ustawień danego świata. Można wyróżnić system badań 10-poziomowy (klasyczny) oraz 3-poziomowy, a także prosty (zbadane/niezbadane).
Najbardziej rozbudowany z nich -  10-poziomowy - umożliwia badanie każdej jednostki aż do maksymalnego, 10. poziomu. Każdy poziom zwiększa efektywność wojska, zarówno w ataku, jak i obronie.
W sytemie opartym na 3. poziomach badanie jest ograniczone do łącznej liczby poziomów równej 15. Oznacza to, że osoba grająca musi zadecydować, które jednostki zostaną zbadane, a które nie.
Ostatnią opcją jest system prosty. Każda jednostka jest badana maksymalnie jeden raz i od razu osiąga swój maksymalny poziom.


Maksymalny poziom: '''20'''




{| style="text-align:center"
| style="background-color:#d8c2aa" | '''Wymagania'''
| [[Ratusz]] (Poziom 5) [[Koszary]] (Poziom 1)
|}


{| class="wikitable" style="text-align:center" width=50%
{| class="wikitable" style="text-align:center" width=50%

Aktualna wersja na dzień 16:29, 9 cze 2015

Kuźnia
Wygląd - poziom 1: Kuźnia
Wygląd - poziom 5: Kuźnia
Wygląd - poziom 15: Kuźnia
Miniaturka: Kuźnia
Maksymalny poziom: 20
Wymagania:
Jednostki:


Jednostki są badane w kuźni. Im większy stopień rozbudowania kuźni, tym lepsze jednostki można badać. Dodatkowo zmniejsza się czas badania.


Istnieją trzy różne możliwości badania jednostek. Zależy to od ustawień danego świata. Można wyróżnić system badań 10-poziomowy (klasyczny) oraz 3-poziomowy, a także prosty (zbadane/niezbadane).

Najbardziej rozbudowany z nich - 10-poziomowy - umożliwia badanie każdej jednostki aż do maksymalnego, 10. poziomu. Każdy poziom zwiększa efektywność wojska, zarówno w ataku, jak i obronie.


W sytemie opartym na 3. poziomach badanie jest ograniczone do łącznej liczby poziomów równej 15. Oznacza to, że osoba grająca musi zadecydować, które jednostki zostaną zbadane, a które nie.


Ostatnią opcją jest system prosty. Każda jednostka jest badana maksymalnie jeden raz i od razu osiąga swój maksymalny poziom.



Stopień Zapotrzebowanie Pracownicy na poziom /

ogólnie

Współczynnik czasowy
1 Drewno.png 220 Glina.png 180 Zelazo.png 240 Ludz.png 20 / Ludz.png 20 91%
2 Drewno.png 277 Glina.png 229 Zelazo.png 302 Ludz.png 3 / Ludz.png 23 83%
3 Drewno.png 349 Glina.png 293 Zelazo.png 381 Ludz.png 4 / Ludz.png 27 75%
4 Drewno.png 440 Glina.png 373 Zelazo.png 480 Ludz.png 5 / Ludz.png 32 68%
5 Drewno.png 555 Glina.png 476 Zelazo.png 605 Ludz.png 5 / Ludz.png 37 62%
6 Drewno.png 699 Glina.png 606 Zelazo.png 762 Ludz.png 7 / Ludz.png 44 56%
7 Drewno.png 880 Glina.png 773 Zelazo.png 960 Ludz.png 7 / Ludz.png 51 51%
8 Drewno.png 1.109 Glina.png 986 Zelazo.png 1.210 Ludz.png 9 / Ludz.png 60 47%
9 Drewno.png 1.398 Glina.png 1.257 Zelazo.png 1.525 Ludz.png 10 / Ludz.png 70 42%
10 Drewno.png 1.761 Glina.png 1.603 Zelazo.png 1.921 Ludz.png 12 / Ludz.png 82 39%
11 Drewno.png 2.219 Glina.png 2.043 Zelazo.png 2.421 Ludz.png 14 / Ludz.png 96 35%
12 Drewno.png 2.796 Glina.png 2.605 Zelazo.png 3.050 Ludz.png 16 / Ludz.png 112 32%
13 Drewno.png 3.523 Glina.png 3.322 Zelazo.png 3.843 Ludz.png 20 / Ludz.png 132 29%
14 Drewno.png 4.439 Glina.png 4.236 Zelazo.png 4.842 Ludz.png 22 / Ludz.png 154 26%
15 Drewno.png 5.593 Glina.png 5.400 Zelazo.png 6.101 Ludz.png 26 / Ludz.png 180 24%
16 Drewno.png 7.047 Glina.png 6.885 Zelazo.png 7.687 Ludz.png 31 / Ludz.png 211 22%
17 Drewno.png 8.879 Glina.png 8.779 Zelazo.png 9.686 Ludz.png 36 / Ludz.png 247 20%
18 Drewno.png 11.187 Glina.png 11.193 Zelazo.png 12.204 Ludz.png 42 / Ludz.png 289 18%
19 Drewno.png 14.096 Glina.png 14.271 Zelazo.png 15.377 Ludz.png 49 / Ludz.png 338 16%
20 Drewno.png 17.761 Glina.png 18.196 Zelazo.png 19.375 Ludz.png 57 / Ludz.png 395 15%


<< Warsztat Plac >>
▲ Budynki ▲