Sytuacja na świecie 92

Z Tribalwars Wiki PL
Wersja z dnia 22:15, 13 sty 2016 autorstwa Gepardieu (dyskusja | edycje)
(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)
Przejdź do nawigacji

Sytuacja świata 92 na przełomie września i października 2015

Początek był podobny do tych jak na każdym świecie, wszystkie plemiona zajmowały się głównie ekspansją i opanowywaniem swojego kawałka terenu. Dyplomacja rozkręcała się wraz z rozwojem plemion. Przez pierwsze półtorej miesiąca było spokojnie i nic nie zwiastowało tak szybkiego ustawienia na dwa główne fronty. Na początku ONI, 40-stu, ART, CA przeciw Remont, *NW*, .BG., CK, NS, Fidei .

Pierwszy rozpad koalicji

10.08 plemię top1 i top2 zaczęły walki między sobą. Mowa oczywiście o *NW* i Remont. Bezpośrednim powodem było przyjęcie przez *NW* graczy __A__ położonych na terenach Remontu. Był to początek rozpadu koalicji. Niszczyciele i Deal opowiedzieli się po stronie Remontu, .BG. i Fidei. nadal trzymali się ustaleń trój sojuszu z *NW*. Jeśli chodzi o przeciwną koalicje, to dalej utrzymywali oni dobre stosunki. ONI opowiedziało się po stronie Remontu i Niszczycieli, co zapewniło im zaplecze pod front z *NW*. ART i 40-stu dalej walczyli z Niszczycielami i .BG. a ~CA~ rozpadło się i powstał nowy odłam =WM=. NW* dosyć szybko wchłaniało tereny Remontu (widać że gracze z Rafalmita na czele nie byli gotowi do walki na tym odcinku frontu). Stopniowo przejmowali kolejnych ich graczy, czy to rekrutacją, czy po prostu walką. Ostatecznie Remont poddał się, a gracze przeszli do sojuszniczych plemion - Niszczycieli i Deal. Chwile później ONI wypowiedziało wojnę 40-stu. Był to dla graczy 40-stu gwóźdź do trumny, będąc okrążonym nie dawali sobie rady. Szybko plemię uległo pod naporem ONI, Niszczycieli i .BG. - gracze 40-stu podzielili się i przeszli do tych 3 plemion. 10.09 plemię Fidei. wypowiedziało wojnę .BG.

Zarys sytuacji

Sytuacja na świecie dynamicznie się zmienia. Sojusznicy stają się wrogami, plemiona które solidnie stąpały po ziemi nagle okazują się niestabilne. Na pewno bezapelacyjnym top1 jest aktualnie *NW* - duże zaplecze i doświadczeni gracze pod wodzą Georga dają sobie świetnie rade. ONI - wszyscy myśleli że znikną już dawno temu, dalej jednak trzymają się na mapie i mają się dobrze. Niszczyciele i Deal trzymają się razem, co może pozwolić im przeciwstawić się napierającemu New World. Jednym z ważniejszych wydarzeń tego okresu było połączenie się .BG. z *NW* . Spowodowało to odejście z dotychczasowej koalicji plemienia Fidei.

Piętnaście najlepszych plemion świata 92 - październik 2015

Obecny układ sił prezentuje się następująco:

  • *NW* wraz z wcielonym w ich szeregi BG, EVO oraz XXL
  • Niszczyciele, ONI, Deal. , Fidei. oraz Remont
Rozkład sił - październik 2015


Podsumowanie

Sytuacja na świecie 92 rozwija się dynamicznie, wbrew temu, iż jest to świat z prędkością 1.0. Aktualnie lekką przewagę zyskała koalicja *NW* jednak nic nie jest jeszcze przesądzone. Koalicja Niszczycieli dzieli sojuszników *NW* na pół i niewątpliwie New World będzie chciało przełamać ich opór i doprowadzić do połączenia swoich członów na mapie. Czy im się to uda ? Przekonamy się już w najbliższym czasie. Jedno czego możemy być pewni to nieustannej walki do końca o utrzymanie bądź przejęcie danego terytorium.

Noworoczne spojrzenie na koalicje

Koalicja *NW*, EVO i bzb

Całość koalicji uzupełniają sojusznicze plemiona nazwane kolejnymi członami *NW*. Ma to na celu podkreślenie ścisłej współpracy między tymi plemionami. Najwyższe cele koalicji pozostają niezmienne od początku gry i podporządkowane są zasadom uzyskania zwycięstwa na tym świecie, czyli zdobycia dominacji. Cele nadrzędne, a pierwszym z nich jaki został już spełniony, jest dotarcie do zachodniej i północnej granicy świata, a następnie pełne jej opanowanie.

Mocną stroną jest na pewno forma prowadzenia plemienia - jednoosobowa z pełną dyscypliną i stosowaniem się do strategii i zadań wyznaczonych przez wodza - każdy członek plemienia przystępując do koalicji, musiał to zaakceptować.

A jak widać udało się zbudować bardzo stabilny i silny monolit. Kolejna mocna strona to wielu doświadczonych graczy w plemieniu oraz bardzo dobra atmosfera wewnętrzna - jakiekolwiek przejawy jej psucia czy buntu są tłumione i likwidowane w zarodku. NW to nie tylko grupa ludzi wspólnie grająca , to obecnie już grupa fajnych lubiących się nawzajem ludzi dążących do jednego wspólnego celu i skrupulatnie realizujących politykę i strategię naznaczoną przez wodza, a przy tym dobrze bawiących się tą grą. Jednym z mankamentów z którymi boryka się koalicja są rozbiórki, które zresztą dopadły obie strony.

Początek walk to pasywny cały front wschodni czyli z ONI, Remontem, Deal bo priorytetem było opanowanie zachodu i północy i pokonanie wszystkich plemion z tamtej strony. Obecnie nastąpiło przegrupowanie i fronty wschodnie stały się aktywne, a co za tym idzie przejęto inicjatywę, przesuwając fronty do przodu - zwłaszcza na Północnych terenach, czyli froncie z Deal i Remontem. Walka, póki co przebiega ściśle względem założonej strategii i nakreślonych przez dowódcę priorytetów, co odzwierciedla stałe zwiększanie procentów dominacji nad światem.

Koalicja -=NI=-, ONI, Fidei., DEAL

Koalicja dąży do wygrania świata lecz na ten moment trudno powiedzieć czy się to uda czy nie. Plan taktyczny jest prosty - wybicie EVO przez co zostaje otoczony drugi człon NW, a który już teraz nie do końca sobie nie radzi. Przy bieżącym rozłożeniu sił: - jeśli NW pokona ONI to wygrają świat - jeśli druga koalicja pokona EVO, zwycięstwo będzie równoznaczne z wygraną na serwerze

Sytuacja na mapie wydaje się być wyrównana, a patrząc na ostatnie akcje i nowe zdobycze koalicja optymistycznie spogląda w przyszłość. Najsłabszym ogniwem we wrogiej koalicji stał się człon *NW*I . Według nich patrząc na wydarzenia jakie sie dzieją na świecie to główna bitwa o wygraną odbędzie się miedzy głównym członem *NW* a koalicją. Silna stroną jest zgranie, atmosfera panująca wewnątrz oraz wiara w sukces. Słabą stroną jest to, że zbyt wiele ludzi kończy i trzeba rozbierać a za tym idzie sporo problemów ponieważ czasami brakuje szlachciców na walkę z wrogiem.


Bardzo dziękujemy następującym graczom za poświęcony czas i chęć pomocy w rozwoju projektu: Kampaj3 , sparta242 oraz Tenktorywrocil .