Funkcje gry

Z Tribalwars Wiki PL
Wersja z dnia 23:32, 10 lut 2011 autorstwa Martinika (dyskusja | edycje) (Utworzył nową stronę „<h2> <span class="mw-headline" id="Mapa">Mapa</span></h2> <p align="center"> własne sąsiedztwo (duża), okolica (mała mapa z prawej), mapa polityczna, podział świa...”)
(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)
Przejdź do nawigacji

Mapa

własne sąsiedztwo (duża), okolica (mała mapa z prawej), mapa polityczna, podział świata na kontynenty, wioski barbarzyńskie, wioski bonusowe z podziałem na stare światy w stylu 4.0 i ulepszone wioski na światach w stylu 5.0

Rycerz i jego przedmioty

OPIS działania 7.2.1.1. Flaga Baptysty 7.2.1.2. Halabarda szwajcarska 7.2.1.3. Wojowniczy topór Thorgarda 7.2.1.4. Ogień olimpijski 7.2.1.5. Wielki Łuk Edwarda 7.2.1.6. Lanca Mieszka 7.2.1.7. Wekiera Carlosa 7.2.1.8. Długi miecz Ulricha 7.2.1.9. Luneta Kalida 7.2.1.10. Berło Vasca 7.2.1.11. Łuk refleksyjny Khana Różnice w wersji gry 5.0

  • Długi miecz Ulricha - podnosi siłę napadu Mieczników o 40%, a obronę o 30%.
  • Wojowniczy topór Thorgarda - podnosi siłę uderzenia Toporników w napadzie o 40%, oraz w obronie o 30%.
  • Wekiera Carlosa - dodatkowo jeszcze mocniej niszczy Mur obronny w pierwszej fazie walki.
  • Ogień Olimpijski - zwiększa obrażenia spowodowane przez Katapulty podczas ataku o 100%, oraz zwiększa ich siłę w obronie dziesięciokrotnie.

Pozostałe przedmioty - tak samo jak w poprzednich wersjach.

Kościół/ Pierwszy kościół

Zastępstwo/ urlop