Style gry

Z Tribalwars Wiki PL
Przejdź do nawigacji

Każdy świat ma swój styl i zasady gry. W miarę rozwoju plemion zaczęły powstawać nowe jednostki i budynki. Każdy styl charakteryzuje się czymś innym i do każdego potrzeba trochę innej taktyki. Poniżej opisane są style, które możemy spotkać na polskich światach.


Stary styl

Styl ten charakteryzuje się tym, że nie posiada Rycerz.png Rycerza, Lucznik.png Łuczników, Monet , Kościóła i obozów wojskowych. Technologia do zbadania w kuźni jest trzystopniowa. Występują trzy poziomy rozbudowania pałacu, a surowce do rekrutacji Szlachcic.png szlachciców zbierane są w postaci paczek. Jest to pierwszy styl gry, który pojawił się wraz z powstaniem polskiej wersji językowej.

Światy w starym stylu:


Klasyczny styl

Nie występują tu Rycerz.png Rycerz, Lucznik.png Łucznik, Monety, Kościół i obozy wojskowe. Dziesięć stopni technologii w Kuźni. Dodatkowo obowiązuje reguła zagrody. Jest to styl, który pojawił się w grze wraz z otwarciem świata Classic. Myląca nazwa (klasyczny - pomimo, że wcale nie jest najstarszym stylem w Plemionach) wynika z faktu występowania tego rodzaju konfiguracji na kilku starych światach niemieckiej wersji gry (pierwsza wersja językowa). Jest stylem bardziej skomplikowanym niż "styl stary", dodatkowo nie zawiera uatrakcyjnień wprowadzonych w późniejszych wersjach, dlatego liczba jego zwolenników jest ograniczona. Światy występowania * Świat 24 * Świat Classic (nieistniejący)

Nowy styl 3.0

Nowy styl 4.0

Nowy styl 5.0

Nowy styl 6.0



Plik:Back.jpg Plemię ŚwiatyPlik:Foward.jpeg