Kościół
Przejdź do nawigacji
Kościół | |
---|---|
Wygląd - poziom 1: | |
Wygląd - poziom 2: | |
Wygląd - poziom 3: | |
Miniaturka: | |
Maksymalny poziom: | 3 |
Wymagania: |
Kościół pomaga mieszkańcom z pobliskich wiosek w ataku i obronie. Wojska znajdujące się poza obszarem wpływów kościelnych walczą słabiej o 50%.
Pojawił się on wraz ze stylem 5.0.
Wymagania | Ratusz (Poziom 5) Zagroda (Poziom 5) |
Stopień | Zapotrzebowanie | Pracownicy na poziom/ogólnie | Zasięg | ||
---|---|---|---|---|---|
1 | 16.000 | 20.000 | 5.000 | 5000 / 5000 | 4 |
2 | 20.160 | 25.600 | 6.300 | 2750/ 7750 | 6 |
3 | 25.402 | 32.768 | 7.938 | 4263 / 12013 | 8 |
<< Piedestał | Pierwszy kościół >> | |
▲ Budynki ▲ |