Style gry

Z Tribalwars Wiki PL
Przejdź do nawigacji

Każdy świat ma swój styl i zasady gry. W miarę rozwoju plemion zaczęły powstawać nowe jednostki i budynki. Każdy styl charakteryzuje się czymś innym i do każdego potrzeba trochę innej taktyki. Poniżej opisane są style, które możemy spotkać na polskich światach.


Stary styl

Styl ten charakteryzuje się tym, że nie posiada Rycerz.png Rycerza, Lucznik.png Łuczników, Monet , Kościóła i obozów wojskowych. Technologia do zbadania w kuźni jest trzystopniowa. Występują trzy poziomy rozbudowania pałacu, a surowce do rekrutacji Szlachcic.png szlachciców zbierane są w postaci paczek. Jest to pierwszy styl gry, który pojawił się wraz z powstaniem polskiej wersji językowej.

Światy w starym stylu


Klasyczny styl

Nie występują tu Rycerz.png Rycerz, Lucznik.png Łucznik, Monety, Kościół i obozy wojskowe. Dziesięć stopni technologii w Kuźni. Na światach w tym stylu obowiązuje reguła zagrody. Pierwszy raz styl ten pojawił się na świecie Classic.

Światy w stylu Classic

Nowy styl 3.0

Zawiera Rycerz.png Rycerza i Plik:Łucznik.png Łuczników. Aby zrekrutować Szlachcic.png szlachcica, trzeba wybijać w pałacu monety. W kuźni znajdziemy tylko jeden poziom technologii na zasadzie: "zbadane/niezbadane"). Rycerz.png Rycerz nie odnajduje przedmiotów - brak zbrojowni, brak osad koczowników. Pierwszym światem gry w tym stylu był Świat 3 Jest najprostszym stylem, w związku z brakiem komplikacji (brak przedmiotów rycerza, osad koczowniczych, kościołów, obozów wojskowych) i wprowadzonymi uproszczeniami (pojedyncza technologia, jeden poziom pałacu z monetami zamiast paczek surowców).

Światy w nowym stylu 3.0

Nowy styl 4.0

Charakterystyka stylu: występują Rycerz.png Rycerz i zbrojownia, do której trafiają znalezione przez niego przedmioty, Plik:Łucznik.png Łucznik,monety, osady koczowników, w kuźni technologia jednopoziomowa. Po praz pierwszy styl ten wystąpił na świecie 13.

Światy w nowym stylu 4.0

Nowy styl 5.0

Nowy styl 6.0



Plik:Back.jpg Plemię ŚwiatyPlik:Foward.jpeg