Style gry: Różnice pomiędzy wersjami

Z Tribalwars Wiki PL
Przejdź do nawigacji
Nie podano opisu zmian
Nie podano opisu zmian
Linia 4: Linia 4:
<h2> <span class="mw-headline" id="Stary styl">Stary styl</span></h2>
<h2> <span class="mw-headline" id="Stary styl">Stary styl</span></h2>
<p>
<p>
Styl ten charakteryzuje się tym, że nie posiada [[Plik:Rycerz.png]] [[Rycerz|Rycerza]], [[Plik:Lucznik.png]] [[Łucznik|Łuczników]], Monet , [[Kościół|Kościóła]] i obozów wojskowych. Technologia do zbadania w [[Kuźnia|kuźni]] jest trzystopniowa. Występują trzy poziomy rozbudowania [[Pałac|pałacu]], a surowce do rekrutacji [[Plik:Szlachcic.png]] [[Szlachcic|szlachciców]] zbierane są w postaci paczek.


Jest to pierwszy styl gry, który pojawił się wraz z powstaniem polskiej wersji językowej.
====Światy w starym stylu:====
* [[Świat_1|Świat 1]]
* [[Świat_2|Świat 2]]
* [[Świat_10|Świat 10]]
* [[Świat_15|Świat 15]]
* [[Świat_21|Świat 21]]
* [[Świat_23|Świat 23]]
* [[Świat_34|Świat 34]]
* [[Świat_41|Świat 41]]





Wersja z 15:04, 5 wrz 2010

Każdy świat ma swój styl i zasady gry. W miarę rozwoju plemion zaczęły powstawać nowe jednostki i budynki. Każdy styl charakteryzuje się czymś innym i do każdego potrzeba trochę innej taktyki. Poniżej opisane są style, które możemy spotkać na polskich światach.


Stary styl

Styl ten charakteryzuje się tym, że nie posiada Rycerz.png Rycerza, Lucznik.png Łuczników, Monet , Kościóła i obozów wojskowych. Technologia do zbadania w kuźni jest trzystopniowa. Występują trzy poziomy rozbudowania pałacu, a surowce do rekrutacji Szlachcic.png szlachciców zbierane są w postaci paczek. Jest to pierwszy styl gry, który pojawił się wraz z powstaniem polskiej wersji językowej.

Światy w starym stylu:


Klasyczny styl

Nowy styl 3.0

Nowy styl 4.0

Nowy styl 5.0

Nowy styl 6.0



Plik:Back.jpg Plemię ŚwiatyPlik:Foward.jpeg