Style gry: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Nie podano opisu zmian |
Nie podano opisu zmian |
||
Linia 4: | Linia 4: | ||
<h2> <span class="mw-headline" id="Stary styl">Stary styl</span></h2> | <h2> <span class="mw-headline" id="Stary styl">Stary styl</span></h2> | ||
<p> | <p> | ||
Styl ten charakteryzuje się tym, że nie posiada [[Plik:Rycerz.png]] [[Rycerz|Rycerza]], [[Plik:Lucznik.png]] [[Łucznik|Łuczników]], Monet , [[Kościół|Kościóła]] i obozów wojskowych. Technologia do zbadania w [[Kuźnia|kuźni]] jest trzystopniowa. Występują trzy poziomy rozbudowania [[Pałac|pałacu]], a surowce do rekrutacji [[Plik:Szlachcic.png]] [[Szlachcic|szlachciców]] zbierane są w postaci paczek. | |||
Jest to pierwszy styl gry, który pojawił się wraz z powstaniem polskiej wersji językowej. | |||
====Światy w starym stylu:==== | |||
* [[Świat_1|Świat 1]] | |||
* [[Świat_2|Świat 2]] | |||
* [[Świat_10|Świat 10]] | |||
* [[Świat_15|Świat 15]] | |||
* [[Świat_21|Świat 21]] | |||
* [[Świat_23|Świat 23]] | |||
* [[Świat_34|Świat 34]] | |||
* [[Świat_41|Świat 41]] | |||
Wersja z 15:04, 5 wrz 2010
Każdy świat ma swój styl i zasady gry. W miarę rozwoju plemion zaczęły powstawać nowe jednostki i budynki. Każdy styl charakteryzuje się czymś innym i do każdego potrzeba trochę innej taktyki. Poniżej opisane są style, które możemy spotkać na polskich światach.
Stary styl
Styl ten charakteryzuje się tym, że nie posiada Rycerza, Łuczników, Monet , Kościóła i obozów wojskowych. Technologia do zbadania w kuźni jest trzystopniowa. Występują trzy poziomy rozbudowania pałacu, a surowce do rekrutacji szlachciców zbierane są w postaci paczek. Jest to pierwszy styl gry, który pojawił się wraz z powstaniem polskiej wersji językowej.
Światy w starym stylu:
Klasyczny styl
Nowy styl 3.0
Nowy styl 4.0
Nowy styl 5.0
Nowy styl 6.0
Plik:Back.jpg Plemię | ŚwiatyPlik:Foward.jpeg |