Budynki: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
m (literówka) |
m (→Budynki) |
||
Linia 21: | Linia 21: | ||
| [[Plik:Kuznia1.png|link=Kuźnia]] | | [[Plik:Kuznia1.png|link=Kuźnia]] | ||
[[Kuźnia|Kuźnia]] | [[Kuźnia|Kuźnia]] | ||
| Jednostki są badane w kuźni. Im większy stopień rozbudowania kuźni, tym lepsze jednostki można badać. Dodatkowo | | Jednostki są badane w kuźni. Im większy stopień rozbudowania kuźni, tym lepsze jednostki można badać. Dodatkowo skraca się czas badania. Liczba możliwych badań jest ograniczona. Technologie już zbadane można zlikwidować, by zrobić miejsce na inne. Przy likwidacji nie otrzymuje się surowców. | ||
|- | |- | ||
| [[Plik:Plac1.png|link=plac]] | | [[Plik:Plac1.png|link=plac]] | ||
Linia 45: | Linia 45: | ||
| [[Plik:Zagroda1.png|link=zagroda]] | | [[Plik:Zagroda1.png|link=zagroda]] | ||
[[Zagroda|Zagroda]] | [[Zagroda|Zagroda]] | ||
| Zagroda wyżywia twoich pracowników i wojska. Bez rozbudowania zagrody twoja wioska nie może się rozrastać. Im większy stopień rozbudowania, tym więcej mieszkańców | | Zagroda wyżywia twoich pracowników i wojska. Bez rozbudowania zagrody twoja wioska nie może się rozrastać. Im większy stopień rozbudowania, tym więcej mieszkańców można wyżywić. | ||
|- | |- | ||
| [[Plik:Spichlerz1.png|link=spichlerz]] | | [[Plik:Spichlerz1.png|link=spichlerz]] | ||
Linia 53: | Linia 53: | ||
| [[Plik:Schowek1.png|link=schowek]] | | [[Plik:Schowek1.png|link=schowek]] | ||
[[Schowek|Schowek]] | [[Schowek|Schowek]] | ||
| W schowku można chować surowce, tak, żeby przeciwnik nie mógł ich splądrować | | W schowku można chować surowce, tak, żeby przeciwnik nie mógł ich splądrować. | ||
|- | |- | ||
| [[Plik:Mur1.png|link=mur obronny]] | | [[Plik:Mur1.png|link=mur obronny]] | ||
Linia 65: | Linia 65: | ||
| [[Plik:Piedestal1.png|link=piedestał]] | | [[Plik:Piedestal1.png|link=piedestał]] | ||
[[Piedestał|Piedestał]] | [[Piedestał|Piedestał]] | ||
| Mieszkańcy wioski oddają hołd rycerzowi na piedestale. Jeżeli twój rycerz polegnie w walce, tutaj | | Mieszkańcy wioski oddają hołd rycerzowi na piedestale. Jeżeli twój rycerz polegnie w walce, możesz tutaj mianować nowego wojownika do rangi rycerza. | ||
|- | |- | ||
| [[Plik:Kosciol1.png|link=kościół]] | | [[Plik:Kosciol1.png|link=kościół]] | ||
[[Kościół|Kościół]] | [[Kościół|Kościół]] | ||
| Kościół pomaga wierzącym mieszkańcom z pobliskich wiosek. | | Kościół pomaga wierzącym mieszkańcom z pobliskich wiosek. Żołnierze z wiosek znajdujących się poza obszarem wpływów kościoła walczą słabiej. | ||
|- | |- | ||
| [[Plik:Pierwszy_kosciol.png|link=Pierwszy Kościół]] | | [[Plik:Pierwszy_kosciol.png|link=Pierwszy Kościół]] | ||
[[Pierwszy Kościół|Pierwszy Kościół]] | [[Pierwszy Kościół|Pierwszy Kościół]] | ||
| | | Pierwszy kościół posiada większy zasięg niż zwyczajny kościół. Każdy gracz może posiadać tylko jeden pierwszy kościół. Jeśli pierwszy kościół ulegnie zniszczeniu można go odbudować tylko w sytuacji gdy nie mamy żadnego innego kościoła. | ||
|} | |} | ||
Wersja z 21:51, 17 kwi 2012
Budynki
Tabela punktów
Punkty otrzymasz za rozbudowywanie budynków. Jeżeli budowa jakiegoś budynku została ukończona, punkty i miejsce w rankingu zostaną na nowo wyliczone (może dojść do opóźnień, aby odciążyć serwer). Za badania lub jednostki nie ma przyznawanych punktów.
Różnice punktów między poziomami
Łączna liczba punktów
Drzewko technologii dla światów w starym stylu
Drzewko technologii dla światów w starym stylu
Ratusz
Ratusz Poziom 3
Ratusz Poziom 5
Ratusz Poziom 10
Ratusz Poziom 20
Spichlerz Poziom 2
Rynek
Rynek Poziom 10
Mur obronny
Koszary
Koszary Poziom 1
Koszary Poziom 5
Kuźnia
Kuźnia Poziom 5
Kuźnia Poziom 10
Kuźnia Poziom 20
Stajnia
Warsztat
Pałac
Drzewko technologii dla światów w nowym stylu
Drzewko technologii dla światów w nowych stylach (z piedestałem)
Ratusz
Ratusz Poziom 3
Ratusz Poziom 5
Ratusz Poziom 10
Ratusz Poziom 20
Spichlerz Poziom 2
Rynek
Rynek Poziom 10
Mur obronny
Koszary
Koszary Poziom 1
Koszary Poziom 5
Kuźnia
Kuźnia Poziom 5
Kuźnia Poziom 10
Kuźnia Poziom 20
Stajnia
Warsztat
Pałac