Umiejętności Rycerza: Różnice pomiędzy wersjami

Z Tribalwars Wiki PL
Przejdź do nawigacji
(Utworzono nową stronę "Nowy system działania rycerza i wszystkie jego możliwości! Nie tylko możesz rekrutować nowych rycerzy, ale będziesz mógł również dostosowywać ich specjalizac...")
 
Nie podano opisu zmian
 
(Nie pokazano 5 wersji utworzonych przez 2 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
=Wstęp=
Nowy system działania rycerza i wszystkie jego możliwości!
Nowy system działania rycerza i wszystkie jego możliwości!


Linia 9: Linia 11:
Możesz rekrutować nowego rycerza przy następującej liczbach wiosek: 1 / 3 / 5 / 10 / 20 / 35 / 50 / 65 / 80 / 100
Możesz rekrutować nowego rycerza przy następującej liczbach wiosek: 1 / 3 / 5 / 10 / 20 / 35 / 50 / 65 / 80 / 100


[[Plik:RycerzNowy1.jpg]]
[[Plik:Żabol.jpg]]


Każdy rycerz może ( i musi) być potem rozwijany indywidualnie oraz kształcony w jednym z każdego drzewka umiejętności.
Każdy rycerz może ( i musi) być potem rozwijany indywidualnie oraz kształcony w jednym z każdego drzewka umiejętności.
Linia 15: Linia 17:
=Rozwój=
=Rozwój=


Możesz rozwijać swojego rycerza na 4 różne sposoby, zarysowane poniżej. Rycerz maksymalnie może osiągnąć poziom 30. Za każdym razem, kiedy Rycerz osiągnie nowy poziom, gracz otrzymuje księgę umiejętności, która może zostać użyta do zwiększenia poziomu danego mistrzostwa. Zauważ, że otrzymasz jedynie 30 ksiąg umiejętności na każdego rycerza, dlatego wykorzystaj je mądrze!
Możesz rozwijać swojego rycerza na 4 różne sposoby, zarysowane poniżej. Rycerz maksymalnie może osiągnąć poziom 30. Za każdym razem, kiedy Rycerz osiągnie nowy poziom, gracz otrzymuje manuskrypt, który może zostać użyty do zwiększenia poziomu danego mistrzostwa. Zauważ, że otrzymasz jedynie 30 manuskryptów na każdego rycerza, dlatego wykorzystaj je mądrze!


W przeglądzie możemy zauważyć pasek doświadczenia, pokazujący ile doświadczenia jest potrzebne dla twojego rycerza do osiągnięcia następnego poziomu. Rycerz zyskuje je na kilka sposobów:  
W przeglądzie możemy zauważyć pasek doświadczenia, pokazujący ile doświadczenia jest potrzebne dla twojego rycerza do osiągnięcia następnego poziomu. Rycerz zyskuje je na kilka sposobów:  
Linia 38: Linia 40:


Rycerz może przejść przez specjalny trening, by zdobyć punkty doświadczenia. Podczas kształcenia rycerz nie może uczestniczyć w walkach i nie zyskuje żadnych bonusów. Jeśli jego wioska zostanie podbita podczas treningu, rycerz umiera i nie zyskuje korzyści, na które pracował.
Rycerz może przejść przez specjalny trening, by zdobyć punkty doświadczenia. Podczas kształcenia rycerz nie może uczestniczyć w walkach i nie zyskuje żadnych bonusów. Jeśli jego wioska zostanie podbita podczas treningu, rycerz umiera i nie zyskuje korzyści, na które pracował.
[[Plik:RycerzNowy2.jpg|650px]][http://community.tribal-wars.nl/paladin/Earning%20EXP.gif]
=Drzewko umiejętności=
Istnieje 12 różnych umiejętności możliwych do nauczenia, każda z nich posiada 4 poziomy (w sumie 48 poziomów).
Umiejętności podzielone są na 3 drzewka i 4 klasy których poziom możesz zwiększać
Aby odblokować kolejną klasę Twój rycerz musi osiągnąć jeden z poniższych poziomów:
* 1 klasa umiejętności -> Rycerz musi osiągnąć poziom 1 aby odblokować
* 2 klasa umiejętności -> Rycerz musi osiągnąć poziom 8 aby odblokować
* 3 klasa umiejętności -> Rycerz musi osiągnąć poziom 16 aby odblokować
* 4 klasa umiejętności -> Rycerz musi osiągnąć poziom 24 aby odblokować
==Atak==
* '''Doładowanie''' Podczas ataku z rycerzem towarzyszący mu topornicy walczą z większą mocą.
* '''Jazda konna''' Podczas ataku z rycerzem towarzyszący mu leccy kawalerzyści walczą z większą mocą.
* '''Destrukcja''' Podczas ataku z rycerzem towarzyszące mu katapulty mają większą moc uszkadzania budynków.
* '''Najazd''' Podczas ataku z rycerzem towarzyszące mu tarany mają większą moc niszczenia murów.
==Obrona==
* '''Szermierka''' Zwiększa siłę obronną mieczników w wiosce stacjonowania rycerza.
* '''Falanga''' Zwiększa siłę obronną pikinierów w wiosce stacjonowania rycerza.
* '''Fortyfikacja''' Budynki są mniej podatne na działanie broni oblężniczych w wiosce stacjonowania rycerza.
* '''Wrzący olej''' Zwiększa efektywność muru w wiosce stacjonowania rycerza.
==Wioska==
* '''Motywacja''' Zwiększa produkcję surowców w wiosce stacjonowania rycerza.
* '''Architektura''' Przyspiesza czas konstrukcji budynków w wiosce stacjonowania rycerza.
* '''Instrukcja''' Przyspiesza rekrutację jednostek w wiosce stacjonowania rycerza.
* '''Perswazja''' Zwiększa efektywność ataku szlachcicem z wioski stacjonowania rycerza. (Rycerz musi w momencie bitwy znajdować się w atakującej wiosce, NIE w składzie atakującej armii.)
Do każdego ulepszenia w drzewku umiejętności zużywany będzie Manuskrypt.
Możesz z niego skorzystać w dwojaki sposób: klikając na wybranej klasie w drzewku umiejętności, lub klikając na manuskrypt w inwentarzu.
[[Plik:RycerzNowy3.jpg]]
Zobacz animacje [http://community.tribal-wars.nl/paladin/Animation.gif]
=Przekwalifikowanie=
Możesz przekwalifikować swojego rycerza, co zwróci Ci wszystkie zużyte manuskrypty i oraz punkty wiedzy. Będzie można ich potem ponownie użyć.
Przekwalifikowanie będzie jednak kosztować punkty premium, więc lepiej jest dokładnie wybrać strategie już od samego początku!
=Przeniesienie=
Możesz przenieść swojego rycerza do każdej wioski posiadającej piedestał oraz wystarczająco miejsca w zagrodzie.
Przeniesienie będzie zajmować jednak określoną ilość czasu.
Po przeniesieniu wszystkie umiejętności rycerza będą działać na wioskę, w której aktualnie się on znajduje.
=Wskrzeszanie=
Jeśli rycerz polegnie w walce, możesz go wskrzesić klikając na piedestał i wybierając stosowną opcje.
Zajmuje to 6 godzin (przy prędkości świata 1).
Można skrócić ten czas o połowę używając punktów premium
Kiedy rycerz zginie, wszystkie umiejętności wpływające na wioskę przestaną działać.

Aktualna wersja na dzień 17:59, 8 cze 2016

Wstęp

Nowy system działania rycerza i wszystkie jego możliwości!

Nie tylko możesz rekrutować nowych rycerzy, ale będziesz mógł również dostosowywać ich specjalizacje dla swoich potrzeb na polu bitwy jak również twojej wioski! To korzystnie wpłynie na twoją grę oraz pomoże ci stworzyć imperium, zapewni to dobór odpowiedniej strategii dla twojego rycerza.

Rycerz

Zaczynasz z 1 rycerzem, jednak gdy tylko twoje imperium zaczynie rosnąć będziesz mógł posiadać nowych rycerzy, będzie ich maksymalnie 10 . Po zdobyciu wymaganej liczby wiosek będziesz mógł odblokować kolejnego rycerza.

Możesz rekrutować nowego rycerza przy następującej liczbach wiosek: 1 / 3 / 5 / 10 / 20 / 35 / 50 / 65 / 80 / 100

Żabol.jpg

Każdy rycerz może ( i musi) być potem rozwijany indywidualnie oraz kształcony w jednym z każdego drzewka umiejętności.

Rozwój

Możesz rozwijać swojego rycerza na 4 różne sposoby, zarysowane poniżej. Rycerz maksymalnie może osiągnąć poziom 30. Za każdym razem, kiedy Rycerz osiągnie nowy poziom, gracz otrzymuje manuskrypt, który może zostać użyty do zwiększenia poziomu danego mistrzostwa. Zauważ, że otrzymasz jedynie 30 manuskryptów na każdego rycerza, dlatego wykorzystaj je mądrze!

W przeglądzie możemy zauważyć pasek doświadczenia, pokazujący ile doświadczenia jest potrzebne dla twojego rycerza do osiągnięcia następnego poziomu. Rycerz zyskuje je na kilka sposobów:

Atakowanie

Rycerz otrzymuje doświadczenie poprzez bezpośrednie dowodzenie armią w bitwie. Ilość doświadczenia zależna jest od ilości pokonanych jednostek przeciwnika. Nie dostaniesz doświadczenia, atakując samego siebie.

Obrona

Rycerz może również zdobyć doświadczenie poprzez obronę twoich wiosek. Ilość doświadczenia zależy od ilości odpartych jednostek wroga. Nie zyskasz doświadczenia, broniąc się przed samobójczymi atakami (wysłanymi przez ciebie).

Wspieranie

Rycerz może również zyskać doświadczenie poprzez wspieranie wiosek innych graczy. Ilość zdobytego doświadczenia zależy od czasu spędzonego za murami wioski macierzystej, ilości wojsk wysłanych na pomoc oraz ilości pokonanych jednostek wroga. Doświadczenie jest zdobywane codziennie, kiedy twój rycerz walczy i kiedy zmienia się ilość Twoich wojsk wysłanych jako wsparcie. Nie zyskasz doświadczenia, broniąc się przed atakami twojego autorstwa.

Nadzorowanie konstrukcji

Rycerz może nadzorować proces konstruowania budynków w twoich wioskach. doświadczenie jest przyznawane, jeśli był on w wiosce w momencie rozpoczęcia budowy i został w niej aż do zakończenia tego procesu. Ilość doświadczenia zależy od kosztu budynku.

Trenuj, by zdobyć doświadczenie

Rycerz może przejść przez specjalny trening, by zdobyć punkty doświadczenia. Podczas kształcenia rycerz nie może uczestniczyć w walkach i nie zyskuje żadnych bonusów. Jeśli jego wioska zostanie podbita podczas treningu, rycerz umiera i nie zyskuje korzyści, na które pracował.

RycerzNowy2.jpg[1]

Drzewko umiejętności

Istnieje 12 różnych umiejętności możliwych do nauczenia, każda z nich posiada 4 poziomy (w sumie 48 poziomów). Umiejętności podzielone są na 3 drzewka i 4 klasy których poziom możesz zwiększać Aby odblokować kolejną klasę Twój rycerz musi osiągnąć jeden z poniższych poziomów:

  • 1 klasa umiejętności -> Rycerz musi osiągnąć poziom 1 aby odblokować
  • 2 klasa umiejętności -> Rycerz musi osiągnąć poziom 8 aby odblokować
  • 3 klasa umiejętności -> Rycerz musi osiągnąć poziom 16 aby odblokować
  • 4 klasa umiejętności -> Rycerz musi osiągnąć poziom 24 aby odblokować


Atak

  • Doładowanie Podczas ataku z rycerzem towarzyszący mu topornicy walczą z większą mocą.
  • Jazda konna Podczas ataku z rycerzem towarzyszący mu leccy kawalerzyści walczą z większą mocą.
  • Destrukcja Podczas ataku z rycerzem towarzyszące mu katapulty mają większą moc uszkadzania budynków.
  • Najazd Podczas ataku z rycerzem towarzyszące mu tarany mają większą moc niszczenia murów.

Obrona

  • Szermierka Zwiększa siłę obronną mieczników w wiosce stacjonowania rycerza.
  • Falanga Zwiększa siłę obronną pikinierów w wiosce stacjonowania rycerza.
  • Fortyfikacja Budynki są mniej podatne na działanie broni oblężniczych w wiosce stacjonowania rycerza.
  • Wrzący olej Zwiększa efektywność muru w wiosce stacjonowania rycerza.

Wioska

  • Motywacja Zwiększa produkcję surowców w wiosce stacjonowania rycerza.
  • Architektura Przyspiesza czas konstrukcji budynków w wiosce stacjonowania rycerza.
  • Instrukcja Przyspiesza rekrutację jednostek w wiosce stacjonowania rycerza.
  • Perswazja Zwiększa efektywność ataku szlachcicem z wioski stacjonowania rycerza. (Rycerz musi w momencie bitwy znajdować się w atakującej wiosce, NIE w składzie atakującej armii.)


Do każdego ulepszenia w drzewku umiejętności zużywany będzie Manuskrypt. Możesz z niego skorzystać w dwojaki sposób: klikając na wybranej klasie w drzewku umiejętności, lub klikając na manuskrypt w inwentarzu.

RycerzNowy3.jpg


Zobacz animacje [2]


Przekwalifikowanie

Możesz przekwalifikować swojego rycerza, co zwróci Ci wszystkie zużyte manuskrypty i oraz punkty wiedzy. Będzie można ich potem ponownie użyć. Przekwalifikowanie będzie jednak kosztować punkty premium, więc lepiej jest dokładnie wybrać strategie już od samego początku!

Przeniesienie

Możesz przenieść swojego rycerza do każdej wioski posiadającej piedestał oraz wystarczająco miejsca w zagrodzie. Przeniesienie będzie zajmować jednak określoną ilość czasu. Po przeniesieniu wszystkie umiejętności rycerza będą działać na wioskę, w której aktualnie się on znajduje.

Wskrzeszanie

Jeśli rycerz polegnie w walce, możesz go wskrzesić klikając na piedestał i wybierając stosowną opcje. Zajmuje to 6 godzin (przy prędkości świata 1). Można skrócić ten czas o połowę używając punktów premium Kiedy rycerz zginie, wszystkie umiejętności wpływające na wioskę przestaną działać.