Walka: ataki /obrona: Różnice pomiędzy wersjami
Polarkreis (dyskusja | edycje) Nie podano opisu zmian |
Polarkreis (dyskusja | edycje) Nie podano opisu zmian |
||
Linia 18: | Linia 18: | ||
* Informacje dodatkowe - czyli ilość zrabowanego łupu, zniszczonych budynków, itp. | * Informacje dodatkowe - czyli ilość zrabowanego łupu, zniszczonych budynków, itp. | ||
'''Ostatnia część raportu''' to odsyłacze do jego publikacji, ponownego wysyłania wojsk na tę samą wioskę lub wprowadzenia wojsk do symulatora. | '''Ostatnia część raportu''' to odsyłacze do jego publikacji, ponownego wysyłania wojsk na tę samą wioskę lub wprowadzenia wojsk do symulatora.<br><br> | ||
</p> | </p> | ||
<h2> <span class="mw-headline" id="Morale">Morale</span></h2> | <h2> <span class="mw-headline" id="Morale">Morale</span></h2> | ||
<p | <p> | ||
[[Plik:Morale_1.PNG|right]] | |||
'''Morale''' to nic innego niż wola Twoich żołnierzy do walki z jednostkami przeciwnika. Liczba morale zależna jest od różnicy punktów pomiędzy Tobą a graczem, którego atakujesz. Morale nigdy nie będą niższe niż 30%. | |||
Jeśli liczba morale wynosi 47% oznacza to, iż Twoje wojsko zaatakuje z mocą na poziomie 47% pełnej siły ataku. | |||
Liczba morale nie występuje w symulatorze. O jej poziomie dowiesz się przeprowadzając realny atak.<br><br> | |||
</p> | </p> | ||
Wersja z 19:42, 13 lut 2011
Raporty
Raporty są podstawowym źródłem informacji o wykonanych przez nas atakach, lub odpartych najazdach wroga. Aby aby je odczytać, kliknij menu Raporty na górze strony. Każdy raport jest opatrzony podstawowymi informacjami, takimi jak nick Agresora oraz obrońcy, nazwy wiosek uczestniczących w bitwie, oraz dokładna data i godzina przybycia ataku. Dodatkową informacją na liście raportów jest kolorowa kropka, informująca o wyniku ataku.
- Kropka Zielona () - Informuje o ataku, w którym nie zginął żaden z naszych żołnierzy
- Kropka Żółta () - Informuje o ataku, w którym zginęła część naszego wojska
- Kropka czerwona () - Inofrmuje o ataku, w którym zginęły wszystkie nasze jednostki
Kolejność zawartych informacji jest następująca:
- Szczęście - Jest wartością losową i mieści się w przedziale od -25% do 25%
- Morale - Twoi żołnierze mają swój honor. Morale są tym wyższe, im bardziej wioska przeciwnika jest punktowo zbliżona do naszej - jednocześnie nasze wojska walczą z większą siłą.
- Liczba wojsk - tu poznamy dokładne dane na temat ilości wojsk wysłanych przez nas (jesli jestesmy Agresorem) oraz wojskach przeciwnika. Nie jesteśmy w stanie zobaczyć ilości wojsk obrońcy, jesli cała nasza armia polegnie w bitwie.
- Informacje dodatkowe - czyli ilość zrabowanego łupu, zniszczonych budynków, itp.
Ostatnia część raportu to odsyłacze do jego publikacji, ponownego wysyłania wojsk na tę samą wioskę lub wprowadzenia wojsk do symulatora.
Morale
Morale to nic innego niż wola Twoich żołnierzy do walki z jednostkami przeciwnika. Liczba morale zależna jest od różnicy punktów pomiędzy Tobą a graczem, którego atakujesz. Morale nigdy nie będą niższe niż 30%. Jeśli liczba morale wynosi 47% oznacza to, iż Twoje wojsko zaatakuje z mocą na poziomie 47% pełnej siły ataku.
Liczba morale nie występuje w symulatorze. O jej poziomie dowiesz się przeprowadzając realny atak.
Obrona gruntowa
Szczęście
Działanie katapult
Symulator
Moduł snu
Reguła zagrody
Bonus nocny
Podbój wiosek
5.10.1.1. Jak podbić? 5.10.1.2. Rekrutacja szlachcica 5.10.1.3. Poparcie 5.10.1.4. Przejęto Twoja wioskę. Co teraz?