Walka: ataki /obrona: Różnice pomiędzy wersjami

Z Tribalwars Wiki PL
Przejdź do nawigacji
Nie podano opisu zmian
Nie podano opisu zmian
Linia 9: Linia 9:
* Kropka Żółta ([[Plik:Yellow.png]]) - Informuje o ataku, w którym zginęła część naszego wojska
* Kropka Żółta ([[Plik:Yellow.png]]) - Informuje o ataku, w którym zginęła część naszego wojska
* Kropka czerwona  ([[Plik:Red.png]]) - Inofrmuje o ataku, w którym zginęły wszystkie nasze jednostki
* Kropka czerwona  ([[Plik:Red.png]]) - Inofrmuje o ataku, w którym zginęły wszystkie nasze jednostki
[[Plik:Raport_1.jpg|thumb|Przykładowy Raport]]
<hr size=1><br>
<hr size=1><br>
'''Kolejność''' zawartych informacji jest następująca:
'''Kolejność''' zawartych informacji jest następująca:
[[Plik:Raport_1.jpg|thumb|Przykładowy Raport]]
 
* Szczęście - Jest wartością losową i mieści się w przedziale od -25% do 25%
* Szczęście - Jest wartością losową i mieści się w przedziale od -25% do 25%
* Morale - Twoi żołnierze mają swój honor. Morale są tym wyższe, im bardziej wioska przeciwnika jest punktowo zbliżona do naszej - jednocześnie nasze wojska walczą z większą siłą.
* Morale - Twoi żołnierze mają swój honor. Morale są tym wyższe, im bardziej wioska przeciwnika jest punktowo zbliżona do naszej - jednocześnie nasze wojska walczą z większą siłą.

Wersja z 19:03, 13 lut 2011

Raporty

Raporty są podstawowym źródłem informacji o wykonanych przez nas atakach, lub odpartych najazdach wroga. Aby aby je odczytać, kliknij menu Raporty na górze strony. Każdy raport jest opatrzony podstawowymi informacjami, takimi jak nick Agresora oraz obrońcy, nazwy wiosek uczestniczących w bitwie, oraz dokładna data i godzina przybycia ataku. Dodatkową informacją na liście raportów jest kolorowa kropka, informująca o wyniku ataku.

  • Kropka Niebieska (Blue.png) - Informuje o powodzeniu wysłanych zwiadowców
  • Kropka Zielona (Green.png) - Informuje o ataku, w którym nie zginął żaden z naszych żołnierzy
  • Kropka Żółta (Yellow.png) - Informuje o ataku, w którym zginęła część naszego wojska
  • Kropka czerwona (Red.png) - Inofrmuje o ataku, w którym zginęły wszystkie nasze jednostki
Przykładowy Raport


Kolejność zawartych informacji jest następująca:

  • Szczęście - Jest wartością losową i mieści się w przedziale od -25% do 25%
  • Morale - Twoi żołnierze mają swój honor. Morale są tym wyższe, im bardziej wioska przeciwnika jest punktowo zbliżona do naszej - jednocześnie nasze wojska walczą z większą siłą.
  • Liczba wojsk - tu poznamy dokładne dane na temat ilości wojsk wysłanych przez nas (jesli jestesmy Agresorem) oraz wojskach przeciwnika. Nie jesteśmy w stanie zobaczyć ilości wojsk obrońcy, jesli cała nasza armia polegnie w bitwie.
  • Informacje dodatkowe - czyli ilość zrabowanego łupu, zniszczonych budynków, itp.

Ostatnia część raportu to odsyłacze do jego publikacji, ponownego wysyłania wojsk na tę samą wioskę lub wprowadzenia wojsk do symulatora.

Morale

Obrona gruntowa

Szczęście

Działanie katapult

Symulator

Moduł snu

Reguła zagrody

Bonus nocny

Podbój wiosek

5.10.1.1. Jak podbić? 5.10.1.2. Rekrutacja szlachcica 5.10.1.3. Poparcie 5.10.1.4. Przejęto Twoja wioskę. Co teraz?