Umiejętności plemienia

Z Tribalwars Wiki PL
Przejdź do nawigacji
Wersja do druku nie jest już wspierana i może powodować błędy w wyświetlaniu. Zaktualizuj swoje zakładki i zamiast funkcji strony do druku użyj domyślnej funkcji drukowania w swojej przeglądarce.

Umiejętności plemienia

Ogólne informacje

Z tą funkcją dołączenie do plemienia i pozostawanie w gronie jego członków jest nagradzane różnymi korzyściami, które pomagają kontu się rozwijać. Po dołączeniu do plemienia gracz będzie co tydzień otrzymywał punkty prestiżu a dodatkowe może zdobyć wykonując Zadania plemienne. Prestiż może być wykorzystany do aktywowania bonusów wzmacniających wioskę i/lub wojska a także może zostać przekazany plemieniu by odblokować dostęp do kolejnych bonusów, a także wzmocnić działanie tych obecnie dostępnych. Funkcja umiejętności plemienia jest dostępna poprzez wybranie z menu głównego zakładki Plemię a następnie Poziom.

Zad plem 1.JPG



Prestiż

Sssss.JPG

Prestiż jest walutą, którą można użyć do aktywowania umiejętności lub przekazać ją plemieniu, by rozwijać jego poziom. Obecnie prestiż przyznawany jest raz na tydzień, zaś otrzymywana ilość uzależniona jest od czasu spędzonego w danym plemieniu - starzy członkowie otrzymywać będą więcej cotygodniowego prestiżu niż nowi. Prestiż może być trzymany na koncie do późniejszego wykorzystania, jednak trzeba pamiętać, że wraz z opuszczeniem plemienia zostanie on utracony. Prestiż można także otrzymać wykonując Zadania plemienne.

Umiejętności

Obecnie dostępnych jest 7 umiejętności do wyboru. Każda daje bonus do specyficznego aspektu w grze i może zostać aktywowane w zamian za określoną liczbę punktów prestiżu. Umiejętności są odblokowane poprzez osiągnięcie określonego poziomu plemienia, a wraz z rozwojem poziomu ich moc wzrasta. Umiejętności są aktywowane natychmiastowo i pokazywane po prawej stronie okna.

Ikona Umiejętność Efekt Koszt
Zad 2.1.JPG Przyjaźń Przychodzące wsparcie wysłane podczas trwania bonusu będzie podróżowało n% szybciej. Nie wpływa na wojska wysłane wcześniej (przed aktywowaniem). 50 prestiżu
Zad 2.2.JPG Szybkie farmienie Ataki wysłane na wioski barbarzyńskie będą podróżować n% szybciej. 70 prestiżu
Zad 2.3.JPG Nadgodziny Produkcja wszystkich surowców zwiększona o n%. 100 prestiżu
Zad 2.4.JPG Postęp techniczny Konstrukcja budynków jest przyspieszona o n%. 100 prestiżu
Zad 2.5.JPG Pobór Rekrutacja jednostek jest szybsza o n%. 100 prestiżu
Zad 2.6.JPG Awangarda Siła ataku topornika i lekkiej kawalerii zwiększona o n%. 140 prestiżu
Zad 2.7.JPG Gwardia królewska Siła obrony pikiniera i miecznika zwiększona o n%. 140 prestiżu

Każdy członek plemienia aktywuje umiejętności dla swojego konta i ma pełną dowolność, które z dostępnych bonusów chce aktywować. Licznik czasu oraz pasek postępu pokazują jak długo jeszcze będzie trwał dany bonus.

Nadgodziny.JPG



Poziomy plemienia

Poziom plemienia decyduje o tym jakie umiejętności są odblokowane dla członków plemienia, oraz jaka jest wielkość ich bonusów. Aby zwiększyć poziom plemienia członkowie muszą wpłacać swoje punkty prestiżu, za pomocą których wzrasta doświadczenie plemienia (wskaźnik XP). Rośnie ono także dzięki bonusom zdobywanym przez wykonywanie zadań plemiennych. Po osiągnięciu wymaganej liczby XP poziom plemienia wzrasta. Wskaźnik XP plemienia nie może spać poniżej zera, jednak plemię może utracić posiadane XP gdy wyrzuca gracza z plemienia.

  • Liczba XP traconego podczas wyrzucania gracza zależy od tego jak długo był on członkiem danego plemienia oraz od liczby aktualnych członków plemienia.
  • Wyrzucenie nieaktywnego gracza (posiadającego czerwoną kropkę na liście członków plemienia) nie powoduje utraty XP.
  • Liczba XP traconego przy wyrzuceniu danego gracza jest wyświetlana w okienku pop-up przy próbie wykonania takiej operacji.
  • Na skutek utraty XP może dojść do spadku poziomu plemienia - wówczas część umiejętności może zostać ponownie zablokowanych, aż do czasu odzyskania wymaganego poziomu.
  • Gracze opuszczający plemię nie powodują odjęcia XP plemiennego, ale tracą cały swój posiadany prestiż.
  • W momencie rozwiązania plemienia wszyscy jego członkowie tracą cały swój prestiż.





Doświadczenie (XP) wymagane do oblokowania kolejnych poziomów zależy od limitu członków plemienia

Poziom Limit członków
10 20 30 40+
1 0 0 0 0
2 100 200 300 400
3 246 492 739 985
4 417 834 1.251 1.668
5 606 1.213 1.819 2.425
6 810 1.621 2.431 3.241
7 1.027 2.054 3.081 4.108
8 1.255 2.510 3.765 5.020
9 1.493 2.986 4.479 5.971
10 1.740 3.480 5.220 6.959
11 1.995 3.991 5.986 7.981
12 2.258 4.517 6.775 9.034
13 2.529 5.058 7.587 10.116
14 2.806 5.612 8.419 11.225
15 3.090 6.180 9.270 12.360
16 3.380 6.760 10.140 13.520
17 3.676 7.352 11.028 14.703
18 3.977 7.955 11.932 15.909
19 4.284 8.568 12.852 17.136
20 4.596 9.192 13.788 18.384
Razem 40.285 80.575 120.862 161.145

Ekran umiejętności plemienia

Zad plem 1...jpg
Numer Opis
1 Obecny poziom plemienia
2 Skrót nazwy plemienia
3 Pasek postępu pokazujący obecny poziom XP oraz wymagany by osiągnąć kolejny poziom
4 Przycisk do przekazania prestiżu plemieniu (i zwiększenia jego XP)
5 Twój obecny prestiż
6 Liczba punktów prestiżu jaką otrzymasz po zakończeniu odliczania czasu
7 Czas pozostały na wykonanie obecnych Zadań plemiennych
8 Paski postępu gracza i plemienia w wykonywaniu obecnych zadań oraz aktualna nagroda za ich realizację
9 Umiejętności (dostępne są podświetlone)
10 Aktywne umiejętności