Style gry: Różnice pomiędzy wersjami

Z Tribalwars Wiki PL
Przejdź do nawigacji
Nie podano opisu zmian
m (poprawione nazwy styli i info o stylu 6.0)
 
(Nie pokazano 41 wersji utworzonych przez 2 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
Style czy wersje plemion ?
[[Kategoria:Społeczność]]
{| width=100%
Każdy świat ma swój styl i zasady gry. W miarę rozwoju Plemion zaczęły powstawać nowe jednostki i budynki. Każdy styl charakteryzuje się czymś innym i do każdego potrzeba trochę innej taktyki. Poniżej opisane są style, które możemy spotkać na polskich światach.
|style="text-align:left" | [[Plik:Back.jpg]] [[Plemię]]  
 
|style="text-align:right" |[[Światy]][[Plik:Foward.jpeg]]
 
|}
=Styl stary=
 
Styl ten charakteryzuje się tym, że nie posiada [[Plik:Rycerz.png]] Rycerza, [[Plik:Lucznik.png]] Łuczników, Monet i [[Kościół|Kościoła]]. Technologia do zbadania w [[Kuźnia|kuźni]] jest trzystopniowa. Występują trzy poziomy rozbudowania [[Pałac|pałacu]], a surowce do rekrutacji [[Plik:Szlachcic.png]] szlachciców zbierane są w postaci paczek.
 
Jest to pierwszy styl gry, który pojawił się wraz z powstaniem polskiej wersji językowej.
 
=Styl klasyczny=
 
Nie występują tu [[Plik:Rycerz.png]] Rycerz, [[Plik:Lucznik.png]] Łucznik, Monety, i [[Kościół]]. Dziesięć stopni technologii w [[Kuźnia|Kuźni]]. Na światach w tym stylu obowiązuje [[Walka:_ataki_/obrona#Reguła zagrody|reguła zagrody]]. Pierwszy raz styl ten pojawił się na świecie Classic.
 
 
=Styl 3.0=
 
Zawiera [[plik:Rycerz.png]] Rycerza i [[Plik:Lucznik.png]] Łuczników. Aby zrekrutować [[Plik:Szlachcic.png]] szlachcica, trzeba wybijać w [[Pałac|pałacu]] monety. W [[Kuźnia|kuźni]] znajdziemy tylko jeden poziom technologii na zasadzie: "zbadane/niezbadane". [[Plik:Rycerz.png]] Rycerz nie odnajduje przedmiotów - brak zbrojowni, brak osad koczowników. Pierwszym światem gry w tym stylu był świat 3.
 
Jest najprostszym stylem, w związku z brakiem komplikacji (brak przedmiotów rycerza, osad koczowniczych, kościołów, obozów wojskowych) i wprowadzonymi uproszczeniami (pojedyncza technologia, jeden poziom pałacu z monetami zamiast paczek surowców).
 
 
=Styl 4.0=
 
Występują [[Plik:Rycerz.png]] Rycerz i zbrojownia, do której trafiają znalezione przez niego przedmioty, [[Plik:Lucznik.png]] Łucznik, monety, osady koczowników, w [[Kuźnia|kuźni]] technologia jednopoziomowa. Po raz pierwszy styl ten wystąpił na świecie 13.
 
 
=Styl 5.0=
Jest ulepszeniem stylu 4.0. Tak samo, jak w poprzednim występują tutaj [[Plik:Rycerz.png]] Rycerz znajdujący przedmioty, zbrojownia, [[Plik:Lucznik.png]] łucznicy, technologia jednopoziomowa, osady koczownicze.
Przedmioty rycerza i wioski bonusowe zostały ulepszone (dają więcej korzyści dla gracza). Wraz z nowym stylem 5.0 pojawiły się dwa nowe budynki: [[Pierwszy_Kościół|Pierwszy kościół]] i [[Kościół]]. Budynki te nie są związane na stałe z tym stylem, więc nie na każdym świecie w stylu 5.0 się one znajdują.
 
 
=Styl 6.0=
 
Na światach z tym stylem występują elementy Stylu 5.0, a dodatkowo pojawia się obóz wojskowy. Styl ten został pierwszy raz wprowadzony na świecie 42 i był to jedyny świat ze stylem 6.0. Styl ten został następnie wycofany z użycia, a świat 42 stał się światem o stylu 5.0.

Aktualna wersja na dzień 19:49, 24 sty 2012

Każdy świat ma swój styl i zasady gry. W miarę rozwoju Plemion zaczęły powstawać nowe jednostki i budynki. Każdy styl charakteryzuje się czymś innym i do każdego potrzeba trochę innej taktyki. Poniżej opisane są style, które możemy spotkać na polskich światach.


Styl stary

Styl ten charakteryzuje się tym, że nie posiada Rycerz.png Rycerza, Lucznik.png Łuczników, Monet i Kościoła. Technologia do zbadania w kuźni jest trzystopniowa. Występują trzy poziomy rozbudowania pałacu, a surowce do rekrutacji Szlachcic.png szlachciców zbierane są w postaci paczek.

Jest to pierwszy styl gry, który pojawił się wraz z powstaniem polskiej wersji językowej.

Styl klasyczny

Nie występują tu Rycerz.png Rycerz, Lucznik.png Łucznik, Monety, i Kościół. Dziesięć stopni technologii w Kuźni. Na światach w tym stylu obowiązuje reguła zagrody. Pierwszy raz styl ten pojawił się na świecie Classic.


Styl 3.0

Zawiera Rycerz.png Rycerza i Lucznik.png Łuczników. Aby zrekrutować Szlachcic.png szlachcica, trzeba wybijać w pałacu monety. W kuźni znajdziemy tylko jeden poziom technologii na zasadzie: "zbadane/niezbadane". Rycerz.png Rycerz nie odnajduje przedmiotów - brak zbrojowni, brak osad koczowników. Pierwszym światem gry w tym stylu był świat 3.

Jest najprostszym stylem, w związku z brakiem komplikacji (brak przedmiotów rycerza, osad koczowniczych, kościołów, obozów wojskowych) i wprowadzonymi uproszczeniami (pojedyncza technologia, jeden poziom pałacu z monetami zamiast paczek surowców).


Styl 4.0

Występują Rycerz.png Rycerz i zbrojownia, do której trafiają znalezione przez niego przedmioty, Lucznik.png Łucznik, monety, osady koczowników, w kuźni technologia jednopoziomowa. Po raz pierwszy styl ten wystąpił na świecie 13.


Styl 5.0

Jest ulepszeniem stylu 4.0. Tak samo, jak w poprzednim występują tutaj Rycerz.png Rycerz znajdujący przedmioty, zbrojownia, Lucznik.png łucznicy, technologia jednopoziomowa, osady koczownicze. Przedmioty rycerza i wioski bonusowe zostały ulepszone (dają więcej korzyści dla gracza). Wraz z nowym stylem 5.0 pojawiły się dwa nowe budynki: Pierwszy kościół i Kościół. Budynki te nie są związane na stałe z tym stylem, więc nie na każdym świecie w stylu 5.0 się one znajdują.


Styl 6.0

Na światach z tym stylem występują elementy Stylu 5.0, a dodatkowo pojawia się obóz wojskowy. Styl ten został pierwszy raz wprowadzony na świecie 42 i był to jedyny świat ze stylem 6.0. Styl ten został następnie wycofany z użycia, a świat 42 stał się światem o stylu 5.0.