Style gry: Różnice pomiędzy wersjami
Nie podano opisu zmian |
|||
Linia 37: | Linia 37: | ||
* [[Świat_3|Świat 3]] | * [[Świat_3|Świat 3]] | ||
* [[Świat_4|Świat 4]] | * [[Świat_4|Świat 4]] | ||
* [[Świat_5|Świat 5]] | |||
* [[Świat_6|Świat 6]] | * [[Świat_6|Świat 6]] | ||
* [[Świat_7|Świat 7]] | * [[Świat_7|Świat 7]] |
Wersja z 10:25, 6 wrz 2010
Każdy świat ma swój styl i zasady gry. W miarę rozwoju plemion zaczęły powstawać nowe jednostki i budynki. Każdy styl charakteryzuje się czymś innym i do każdego potrzeba trochę innej taktyki. Poniżej opisane są style, które możemy spotkać na polskich światach.
Stary styl
Styl ten charakteryzuje się tym, że nie posiada Rycerza, Łuczników, Monet , Kościóła i obozów wojskowych. Technologia do zbadania w kuźni jest trzystopniowa. Występują trzy poziomy rozbudowania pałacu, a surowce do rekrutacji szlachciców zbierane są w postaci paczek. Jest to pierwszy styl gry, który pojawił się wraz z powstaniem polskiej wersji językowej.
Światy w starym stylu
Klasyczny styl
Nie występują tu Rycerz, Łucznik, Monety, Kościół i obozy wojskowe. Dziesięć stopni technologii w Kuźni. Na światach w tym stylu obowiązuje reguła zagrody. Pierwszy raz styl ten pojawił się na świecie Classic.
Światy w stylu Classic
- Świat Classic (rozgrywka zakończona)
- Świat 24
Nowy styl 3.0
Zawiera Rycerza i Łuczników. Aby zrekrutować szlachcica, trzeba wybijać w pałacu monety. W kuźni znajdziemy tylko jeden poziom technologii na zasadzie: "zbadane/niezbadane". Rycerz nie odnajduje przedmiotów - brak zbrojowni, brak osad koczowników. Pierwszym światem gry w tym stylu był Świat 3 Jest najprostszym stylem, w związku z brakiem komplikacji (brak przedmiotów rycerza, osad koczowniczych, kościołów, obozów wojskowych) i wprowadzonymi uproszczeniami (pojedyncza technologia, jeden poziom pałacu z monetami zamiast paczek surowców).
Światy w nowym stylu 3.0
- Świat 3
- Świat 4
- Świat 5
- Świat 6
- Świat 7
- Świat 8
- Świat 9
- Świat 11
- Świat 12
- Świat 22
- Świat 32
- Świat 37
- Świat 44
Nowy styl 4.0
Charakterystyka stylu: występują Rycerz i zbrojownia, do której trafiają znalezione przez niego przedmioty, Łucznik,monety, osady koczowników, w kuźni technologia jednopoziomowa. Po praz pierwszy styl ten wystąpił na świecie 13.
Światy w nowym stylu 4.0
- Świat 13
- Świat 14
- Świat 16
- Świat 17
- Świat 18
- Świat 19
- Świat 20
- Świat 25
- Świat 33
- Świat 39
- Świat 40
- Świat 45
Nowy styl 5.0
Jest ulepszeniem stylu 4.0. Tak samo, jak w poprzednim występują tutaj Rycerz znajdujący przedmioty, zbrojownia, łucznicy, technologia jednopoziomowa, osady koczownicze. Przedmioty rycerza i wioski bonusowe zostały ulepszone (dają więcej korzyści dla gracza). Wraz z nowym stylem 5.0 pojawiły się dwa nowe budynki: Pierwszy kościół i Kościół. Budynki te nie są związane na stałe z tym stylem, więc nie na każdym świecie w stylu 5.0 się one znajdują.
Światy w nowym stylu 5.0
- Świat 26
- Świat 27
- Świat 28
- Świat 29 (bez kościoła)
- Świat 30
- Świat 31 (bez kościoła)
- Świat 35 (bez kościoła)
- Świat 36
- Świat 38
- Świat 43
Nowy styl 6.0
Na światach z tym stylem występują Rycerz znajdujący przedmioty, zbrojownia, łucznicy, technologia jednopoziomowa, osady koczownicze. Przedmioty rycerza i wioski bonusowe zostały ulepszone (patrz styl Nowy styl 5.0). Najważniejszą zmianą jest pojawianie się obozu wojskowego. Styl ten został pierwszy raz wprowadzony na świecie 42
Światy w nowym stylu 6.0
Plik:Back.jpg Plemię | ŚwiatyPlik:Foward.jpeg |