Kuźnia: Różnice pomiędzy wersjami
Polarkreis (dyskusja | edycje) Nie podano opisu zmian |
mNie podano opisu zmian |
||
(Nie pokazano 2 pośrednich wersji utworzonych przez tego samego użytkownika) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
<div style="font-size:0.8em; float:right"> | |||
{| | |||
|- bgcolor="#8D7654" | |||
! colspan="2" | [[Kuźnia]] | |||
|- bgcolor="#F4E4BC" | |||
| '''Wygląd - poziom 1:''' | |||
| [[Plik:Kuźnia1.png|Kuźnia]] | |||
|- bgcolor="#F4E4BC" | |||
| '''Wygląd - poziom 5:''' | |||
| [[Plik:Kuźnia5.png|Kuźnia]] | |||
|- bgcolor="#F4E4BC" | |||
| '''Wygląd - poziom 15:''' | |||
| [[Plik:Kuźnia15.png|Kuźnia]] | |||
|- bgcolor="#F4E4BC" | |||
| '''Miniaturka:''' | |||
| [[Plik:Kuźnia_miniaturka.png|Kuźnia]] | |||
|- bgcolor="#F4E4BC" | |||
| '''Maksymalny poziom:''' | |||
| 20 | |||
|- bgcolor="#F4E4BC" | |||
| '''Wymagania:''' | |||
| | |||
* [[Plik:Ratusz_miniaturka.png|Ratusz]] [[Ratusz]]<br />(Poziom 5) | |||
* [[Plik:Koszary_miniaturka.png|Koszary]] [[Koszary]]<br />(Poziom 1) | |||
|- bgcolor="#F4E4BC" | |||
| '''Jednostki:''' || | |||
* [[Plik:Pikinier.png|Jednostki#Pikinier]] [[Jednostki#Pikinier|Pikinier]] | |||
* [[Plik:Miecznik.png|Jednostki#Miecznik]] [[Jednostki#Miecznik|Miecznik]] | |||
* [[Plik:Topornik.png|Jednostki#Topornik]] [[Jednostki#Topornik|Topornik]] | |||
* [[Plik:Lucznik.png|Jednostki#Łucznik]] [[Jednostki#Łucznik|Łucznik]] | |||
* [[Plik:Zwiadowca.png|Jednostki#Zwiadowca]] [[Jednostki#Zwiadowca|Zwiadowca]] | |||
* [[Plik:LK.png|Jednostki#Lekki kawalerzysta]] [[Jednostki#Lekki kawalerzysta|Lekki kawalerzysta]] | |||
* [[Plik:CK.png|Jednostki#Ciężki kawalerzysta]] [[Jednostki#Ciężki kawalerzysta|Ciężki kawalerzysta]] | |||
* [[Plik:LnK.png|Jednostki#Łucznik na koniu]] [[Jednostki#Łucznik na koniu|Łucznik na koniu]] | |||
* [[Plik:Taran.png|Jednostki#Taran]] [[Jednostki#Taran|Taran]] | |||
* [[Plik:Katapulta.png|Jednostki#Katapulta]] [[Jednostki#Katapulta|Katapulta]] | |||
|} | |||
</div> | |||
Jednostki są badane w kuźni. Im większy stopień rozbudowania kuźni, tym lepsze jednostki można badać. Dodatkowo zmniejsza się czas badania. | Jednostki są badane w kuźni. Im większy stopień rozbudowania kuźni, tym lepsze jednostki można badać. Dodatkowo zmniejsza się czas badania. | ||
Istnieją trzy różne możliwości badania jednostek. Zależy to od ustawień danego świata. Można wyróżnić system badań 10-poziomowy (klasyczny) oraz 3-poziomowy, a także prosty (zbadane/niezbadane). | |||
Najbardziej rozbudowany z nich - 10-poziomowy - umożliwia badanie każdej jednostki aż do maksymalnego, 10. poziomu. Każdy poziom zwiększa efektywność wojska, zarówno w ataku, jak i obronie. | |||
W sytemie opartym na 3. poziomach badanie jest ograniczone do łącznej liczby poziomów równej 15. Oznacza to, że osoba grająca musi zadecydować, które jednostki zostaną zbadane, a które nie. | |||
Ostatnią opcją jest system prosty. Każda jednostka jest badana maksymalnie jeden raz i od razu osiąga swój maksymalny poziom. | |||
{| class="wikitable" style="text-align:center" width=50% | {| class="wikitable" style="text-align:center" width=50% |
Aktualna wersja na dzień 16:29, 9 cze 2015
Kuźnia | |
---|---|
Wygląd - poziom 1: | |
Wygląd - poziom 5: | |
Wygląd - poziom 15: | |
Miniaturka: | |
Maksymalny poziom: | 20 |
Wymagania: | |
Jednostki: |
Jednostki są badane w kuźni. Im większy stopień rozbudowania kuźni, tym lepsze jednostki można badać. Dodatkowo zmniejsza się czas badania.
Istnieją trzy różne możliwości badania jednostek. Zależy to od ustawień danego świata. Można wyróżnić system badań 10-poziomowy (klasyczny) oraz 3-poziomowy, a także prosty (zbadane/niezbadane).
Najbardziej rozbudowany z nich - 10-poziomowy - umożliwia badanie każdej jednostki aż do maksymalnego, 10. poziomu. Każdy poziom zwiększa efektywność wojska, zarówno w ataku, jak i obronie.
W sytemie opartym na 3. poziomach badanie jest ograniczone do łącznej liczby poziomów równej 15. Oznacza to, że osoba grająca musi zadecydować, które jednostki zostaną zbadane, a które nie.
Ostatnią opcją jest system prosty. Każda jednostka jest badana maksymalnie jeden raz i od razu osiąga swój maksymalny poziom.
<< Warsztat | Plac >> | |
▲ Budynki ▲ |